POZITIVNE MISLI

  • НЕ ТРАЗИ ЗЛАТО На другој страни, ОНО ЈЕ ТУ ОКО ТЕБЕ ИУ теби – ОТКРИЈ ГА!
    Када МИСЛИШ ДА СИ ДОСТИГАО Зенит, погледај око себе … видецес сам ДА МОЗЕС ЈОШ!
    ПРОЈЕКТУЈ себе У Будућност, БУДУЋНОСТ ПРЕТОЧИ У садашњост, садашњост Када ПОСТАНЕ ПРОШЛОСТ, постаје сам БУДУЋНОСТ!
    Лепота ЈЕ У души, ЗДРАВЉЕ У телу, успех и задовољство, У ПРУЖАЊУ помоћи другима!
    Да би неко САЗНАО ШТО сам Ти знас, ТРЕБА ДА ГА ПРОНАЂЕШ сам …. НАУЧИШ!
    Пиј ВОДУ СА ИЗВОРА мудрости, СА КОГА СУ ПИЛИ И УСПЕШНИ!
    НЕМОЈ БИТИ ВУК Међу ОВЦАМА, ВЕЦ ЛАВ Међу ЛАВОВИМА!
    НЕ ПОДЦЕЊУЈ Никог, ДА НЕ БИ БИО ПОДЦЕЊЕН!
    НЕ САЖАЉЕВАЈ НИ себе НИ друге, ЈЕР САЖАЉЕЊЕ води У ДЕПРЕСИЈУ!
    ЗА СВЕ у зивоту Морас САМ ДА СЕ ИЗБОРИШ, своју дусу посебно ЗА!
    Када погледаш своју дусу У, СПОЗНАЋЕШ КО СИ!
    АКО ПАДНЕШ Устани, ЈЕР НИЈЕ срамота пасти, срамота ЈЕ ДА НЕ ДА ПРОБАШ УСТАНЕШ!
    Рука КОЈА СЕ даје увек налази – изнад!
    Усклађеност и мир у дуси – ПУТ КА ГОСПОДУ СУ Богу!
    Када УЧИНИШ ДОБРО ДЕЛО, НЕ ОЧЕКУЈ ЗАХВАЛНОСТ, ЈЕР ОНДА СИ ПРОДАО!
    Пази СТА МИСЛИШ сам ГОВОРИШ, ЈЕР ДА МОЖЕ ДА СЕ сам оствари!
    ОНО ШТО другима ЦИНИ ОЧЕКУЈЕШ ДА ОНИ сам теби УЧИНЕ!
    ТРАЗИ ОНО ШТО од Бога ТИ ЈЕ НЕОПХОДНО – Ја ДОБИЋЕШ!
    Само у МАТЕРИЈАЛНИМ СТВАРИМА буди скроман!
    Осмех ЈЕ НАЈСКУПЉА ствар на свету, која се не може купити!

    ПРВИ ЈА Највећи Бозији грех ЈЕ САМОСАЖАЉЕЊЕ сам САЖАЉЕЊЕ, нарочито у Србији, сви Ће да те сажаљевају, али нико неце да ти помогне!

    У Србији се не ПРАШТА – САМО успех!

One response to “POZITIVNE MISLI

  1. Повратни пинг: МО "Объединеная сербская диаспора Евразии" сербы в Украине | Сербы в России | сербы в снг | сербы » Blog Archive » GORDIJEV CVOR

Оставите одговор

