СЛОБОДА=ЉУБАВ=ЖИВОТ=ДОБРОТА

Колико је скривено у знацима које нисам разумео, док нисам доживео спознају, док ме Бог није надахнуо својом мудрошћу.

Све ми је било пред очима, али сам био слеп и ништа нисам чуо ни видео.

СЛОБОДА – МОЈЕ ИМЕ – СЛОБОДАН

ЉУБАВ – ИМЕ МОГА ОЦА – ЉУБИША

ЖИВОТ – МОЈЕ ПРЕЗИМЕ – ЖИВКОВИЋ

ДОБРОТА – ИМЕ МОЈЕ МАЈКЕ – ДОБРИЛА

Све се уклопило, а има много случајности, да не би била истина, јер случајности не постоје.

Датум мог рођења није случајан, јер сам рођен на Васкрс.

Моје рођење је описано у Даниловом пророчанству,…на земљаном поду, окружен стадом оваца…, јер је тор био иза куће…

Рођен сам истог датума када и Исус, 4.априла…али нисам Исусова инкарнација, а нисам ни Исус јер Исус је Бог и један једини непоновљиви,  као што је свако од нас непоновљив!

Ко сам ја?

Ја то знам, јер ми је Бог указао на то и дао материјални доказ за то, када је спустио Дугу пред моје ноге и направио Завет са мном.

Да ли верујете?

Не интересује ме, јер имате слободу избора.

Да ли ће бити као што сам написао?

Биће, јер то је Закон и Принцип Космоса.

Упозорени сте на време!

Избор је ваш!



Оставите одговор

