ХИМНА СРБСКИХ ЈУНАКА

СРБИ СУ УВЕК БИЛИ ПОБЕДНИЦИ, НИ ЈЕДНУ БИТКУ У ИСТОРИЈИ НИСУ ИЗГУБИЛИ И ЧУДИ МЕ ДА СУ ПРИХВАТИЛИ ХИМНУ КОЈА ЈЕ ГУБИТНИЧКА.

ПОБЕДНИЧКА И ПРАВА ХИМНА СРБСКИХ ЈУНАКА ЈЕ:

РИСТО БОЖЕ, РАСПЕТИ И СВЕТИ

СРБСКА ЗЕМЉА КРОЗ ОБЛАКЕ ЛЕТИ.

ЛЕТИ ПРЕКО НЕБЕСКИХ ВИСИНА

КРИЛА СУ ЈОЈ МОРАВА И ДРИНА.

ОСТАЈ ЗДРАВО НЕРОЂЕНИ СИНЕ,

ОСТАЈ РУЖО, ОСТАЈ РУЗМАРИНЕ.

ОСТАЈ ЛЕТО, ЈЕСЕНИ И ЗИМО,

ОДЛАЗИМО МИ ДА ПОБЕДИМО!

НА ТРИ СВЕТА И НА ТРИ САСТАВНА,

ОДЛАЗИМО ДО КОСМЕТА РАВНА.

ОДЛАЗИМО НА СУЂЕНО МЕСТО,

ОСТАЈ ЗДРАВО МАЈКО И НЕВЕСТО.

ОСТАЈ ЗДРАВО НЕРОЂЕНИ СИНЕ,

ОСТАЈ РУЖО, ОСТАЈ РУЗМАРИНЕ,

ОСТАЈ ЛЕТО, ЈЕСЕНИ И ЗИМО

ОДЛАЗИМО МИ ДА ПОБЕДИМО!

КАД ЈЕ ЉУБА ДА ОДЛАЗИМ ЧУЛА

ЗА КАЛПАК МИ НЕВЕН ЗАДЕНУЛА.

ДА МЕ СЕТИ ДА МЕ ВЕРНО ЧЕКА,

ДА СЕ ВРАТИМ ЈА ЊОЈ ИЗДАЛЕКА.

ОСТАЈ ЗДРАВО НЕРОЂЕНИ СИНЕ,

ОСТАЈ РУЖО, ОСТАЈ РУЗМАРИНЕ,

ОСТАЈ ЛЕТО, ЈЕСЕНИ И ЗИМО

ОДЛАЗИМО МИ ДА ПОБЕДИМО!

ТО ЈЕ ХИМНА РЕДА ЗМАЈА, А ОНИ СУ ПОБЕДНИЦИ, А НЕ ГУБИТНИЦИ.

ЗНАЛИ СУ КАДА СУ КРЕНУЛИ ДА ИДУ ДА ПОБЕДЕ И ДА ЋЕ ДА СЕ ВРАТЕ СВОЈОЈ ЉУБИ, НЕРОЂЕНОМ СИНУ, МАЈЦИ, СЕСТРИ…

Оставите одговор

