СЛОВО СЛОВИМ

Од Бога се не преузима тако Божанско.

Бог не прати земаљске законе и земаљска права.

Бог поштује само Божије Законе.

 Зато вам СЛОВО СЛОВИМ.

 ИСТИНУ ВАМ ПРЕДОЧАВАМ ДА БИ СХВАТИЛИ КО ЈЕ СЛОВО И КО ГА СЛОВИ!

 СЛОВО СЛОВИ ОНАЈ КОЈИ ЈЕ СЛОВО И СТВОРИО!

 ИСТИНА ЈЕ САМО ЈЕДНА – А ТО САМ ЈА!

СЛОВО СЛОВИМ

3 responses to “СЛОВО СЛОВИМ

    • Боги…
      слика када је био гост код мене у емисији…
      видиш пријатељу, много је тражио, као и ММ Славица Шетина, као и Драгољуб Татомировић … колико су тражили још више су удаљени од ИСТИНЕ…:)
      био сам скоро код пеофесора Тодора и поклонио сам му књигу… одушевљен је…:)
      видиш пријатељу, они полазе од лажи тако да не могу да дођу до ИСТИНЕ…
      ИСТИНА ЈЕ САМО ОВДЕ У ИСТИНИ И ТО ОНА АПСОЛУТНА ИСТИНА…:)

  1. Хвала!
    Питао сам због божанских објава што је поставио и по мени то нема смисла. Тражи Бог да се направи храм Николи Тесли са 777 апартмана за смјештај туриста, смјешно.
    Не сумњам ја у Вашу Истину!
    Поздрав!

Оставите одговор

