ЧУДА БОЖИЈА

Чуда се дешавају.
Бог их сам монтира и нема потребе за фотомонтажом.
Фотомонтажом се баве преваранти, а њих је мали милион и махом су из редова цркве и некаквих верника.
Оно што се мени издешавало је право и једино Чудо Божије.
Због људске таштине људи не верују, али то је њихов проблем, а религијски проблем је у томе што се појавио доказ да они нису посредници са Богом.
Појавио се доказ да то Чудо Божије корача овим материјалним светом у овом тренутку пред крај времена.
Појавио се доказа да сам Ја ту, да сам сишао међу људе да их подучим и научим духовности.
Ко верује биће спашен.
„КО ПРЕПОЗНА ЖИВОГ ОЦА БИЋЕ СПАШЕН“ рече ХРИСТОС.
Петог јуна 2009. године Бог је спустио Дугу пред моје ноге да би ми доказао да сам ЈА ЈА, и тако је направио Завет са мном.
Када сам то написао, недуго затим преваранти одмах праве фотомонтажу о спуштању Дуге у лажном божијем граду – Јерусалиму.

ЧУДА БОЖИЈА

Оставите одговор

