ЗАБРАНЕ

ПОЧЕЛО ЈЕ СА ЗАБРАНАМА.

ПРВО МИ ЈЕ ЈУТЈУБ УСКРАТИО МОГУЋНОСТ ДА УПЛОАДУЈЕМ ЗБОГ НЕКАКВОГ ПОДУДАРАЊЕ ЈЕР САМ ПОСТАВИО ЈЕДНУ ЦЕЦИНУ ПЕСМУ – ОЧИМА ТЕ ПИЈЕМ КОД СЕБЕ НА СТРАНИЦИ.

ТО САМ ПОСТАВИО ПРЕ ЧЕТИРИ ГОДИНЕ, А САДА СЕ НЕКО ЈАВИО ДА ПОСЕДУЈЕ ПРАВО НА ТУ ПЕСМУ.

СВАШТА…

КАДА САМ ПОСТАВЉАО ЕМИСИЈЕ, ЧИЈИ САМ ЈА АУТОР И ВОДИТЕЉ И ИСКЉУЧИВИ ВЛАСНИК СТИЗАЛО МИ ЈЕ УПОЗОРЕЊЕ ЗА НЕКАКАВ ДИГИТАЛНИ ЗАПИС У ПАУЗАМА ЕМИСИЈЕ КАДА СУ ИШЛЕ НЕКАКВИ МУЗИЧКИ СПОТОВИ.

ТЕ СПОТОВЕ ЈЕ УБАЦИВАЛА ПРОДУКЦИЈА КЦН-а ДА БИ ИХ РЕКЛАМИРАЛА, А ЈА ИМ НИСАМ ТО НАПЛАЋИВАО.

ТАКО САМ ИМ И ОДГОВОРИО И ОНИ СУ ПОВУКЛИ УПОЗОРЕЊЕ.

МАЊЕ ВИШЕ НИЈЕ БИТНО, АЛИ СУ МИ УМАЊИЛИ ГЛЕДАНОСТ СА 830.000 НА 500.000 – ШТО ЈЕ МЕНИ БИЛО СМЕШНО.

ОНИ НЕ ПРЕДУЗИМАЈУ НИШТА ПРОТИВ ГЛУПИ УПЛОАДА КОЈЕ ПОСТАВЉАЈУ РАЗНИ ДЕБИЛИ ИЗ ЦЕЛОГ СВЕТА, АЛИ ИМ ЗАСМЕТА ЈЕДАН ОЗБИЉАН КАНАЛ И ЈА КОЈИ СЕ БОРИМ ЗА ИСТИНУ.

НЕ ЗАСМЕТА ИМ ШТО МОЈЕ ЕМИСИЈЕ КРАДУ, ПРЕПРАВЉАЈУ РАЗНОРАЗНИ ИДИОТИ И ТО ОБЈАВЉУЈУ БЕЗ НАВОЂЕЊА АУТОРА.

ДАНАС САМ ПОКУШАО ВИШЕ ПУТА ДА ПОСТАВИМ МОЈУ КЊИГУ НА  SCRIBD И ДОБИО САМ СЛЕДЕЋИ ОДГОВОР:

„Здраво, слобадиди –

Ми смо скинули документ „СЛОБОДАН ЖИВКОВИЋ Љ Фани – СЛОБОДА – Слово СЛОВИМ СПОЗНАЈОМ СТВАРАОЦА“ (ИД: 153350243), јер је наш текст одговара систем утврди да је веома сличан раду који је означен као ауторског права, и није дозвољено на Сцрибд.

Као и све аутоматизоване системе подударају, наш систем није савршен и понекад прави грешке. Уколико сматрате да је ваш документ се не крши ауторска права, контактирајте нас на цопиригхт@сцрибд.цом и ми ћемо испитати ствар.

Као што је наведено у нашим условима коришћења, понављају инциденти ауторских права довешће до брисања Сцрибд.цом рачуна и забрани вам је отпремање материјала до Сцрибд.цом у будућности. Да нас спречава да ове кораке, избришите из scribd.com материјал који сте учитали на који ви не поседујете неопходна права и да се уздрже од било каквог материјала уплоад немате право да поставите. За више информација о Сцрибд.цом с ауторским политике, молимо вас да прочитате услове коришћења који се налазе на http://www.scribd.com/terms .

Срдачан поздрав, Тим за подршку Сцрибд питања? http://scribd.com/faq

СВАШТА.

ДА НЕКО ПОЛОЖИ АУТОРСКА ПРАВА НА МОЈ ИСТРАЖИВАЧКИ РАД?!

МАДА ТО НИЈЕ НИКАКВО ИЗНЕНАЂЕЊЕ, ЈЕР СУ МНОГИ УКРАЛИ ТУЂЕ РАДОВЕ И ПРИКАЗАЛИ ИХ КАО СВОЈЕ.

У КЊИЗИ ИМА ЦИТАТА ИЗ РАЗНИХ ДЕЛА КОЈЕ САМ УБАЦИО КАО ДОКАЗ ДА ПИШЕМ ИСТИНУ…

НАВЕДЕНО ЈЕ ДЕЛО И АУТОР – ИЗВОР КОЈИ САМ КОРИСТИО, КАО ШТО ЈЕ НАВЕДЕНА БИБЛИОГРАФИЈА НА КРАЈУ КЊИГЕ.

ТАКО СЕ РАДИ У СВИМ НАУЧНИМ ПРОЈЕКТИМА.

ИСТИНА ЈЕ ПОЧЕЛА ДА СМЕТА ЛАЖНОЈ СВЕТСКОЈ ЕЛИТИ.

ЊИХОВ ЈЕ ИНТЕРНЕТ, А ЈА КОРИСТИМ САМО БЕСПЛАТНЕ РЕСУРСЕ, КАО ШТО ЈЕ И ОВАЈ БЛОГ, ДА ПЛАСИРАМ ИСТИНУ У СВЕТ, ТАКО…

 

7 responses to “ЗАБРАНЕ

  1. ХВАЛА ДИДИ НА ДИВНИМ ОБЈАВАМА!

  2. Dali i dalje stoji datum 18.8.2013.god.?

  3. 16.03.1607. је био 16.03.2013. Дакле, преживели смо „смак света“! Ура за Дидија, нашег „месију“!!!

  4. Пише лепо на „српском“:

    AND IT WILL COME UP end of the world 16.03.1607. (2013) YEAR

    • читај између редова… то је тачка сингуларитета… и види да је написано због тих који су потенцирали 20.12.2012.. и мајанско пророчанство… онда сам додао тачку сингуларитета…

Оставите одговор

